W ramach usługi 24/7Dots zapewniamy firmom stałą opiekę nad ich rozwiązaniami informatycznymi opartymi na produktach Microsoft (wsparcie i konfiguracja zarówno systemów online, jak i on-premise), połączoną z wdrażaniem i rozwojem oprogramowania. Usługa świadczona jest w języku polskim lub angielskim. Klientom, którzy nie mają wdrożonego rozwiązania PPM/Sharepoint, oferujemy jego uruchomienie wliczone w cenę usługi. Dzięki temu koszt wdrożenia rozłożony jest na cały czas obowiązywania umowy.

Pakiety usług
Przygotowaliśmy trzy gotowe miesięczne pakiety usług, przeznaczone dla firm o różnych potrzebach. Pakiety możesz dowolnie modyfikować w konfiguratorze, co pozwala możliwie najdokładniej oszacować koszt rozwiązania najbardziej pasującego do Twoich potrzeb. W cenie pakietu niebieskiego i zielonego zawarty jest już koszt wdrożenia kompletnego rozwiązania klasy intranet, EOD, PPM lub pokrewnego.
BIAŁY
najprostszy- Dla kogo przeznaczony jest pakiet?
- Prosty pakiet przeznaczony dla firm, które już korzystają z platform Microsoft SharePoint lub Microsoft Project i chcą rozwijać ich funkcjonalności oraz zapewnić swoim pracownikom wsparcie w ich użytkowaniu.
- Maksymalna liczba użytkowników: 50
- Bieżące wsparcie i konsultacje: 5 dni w tygodniu od 9 do 17
- Konfiguracja usług: Tak
- Wsparcie programistyczne aplikacji firm trzecich (oparte na oprogramowaniu Microsoft)*: Nie
- Rozwój oprogramowania: 2 dni w miesiącu
- Czas realizacji zleceń: 1 dzień roboczy
- Miesięczny koszt: 3750 zł netto (przy umowie na 2 lata)
NIEBIESKI
optymalny- Dla kogo przeznaczony jest pakiet?
- Pakiet dla firm, które mają lub chcą wdrożyć rozwiązania klasy Intranet, EOD, PPM i inne w oparciu o platformy Microsoft SharePoint lub Microsoft Project, a stały dostęp i rozwój platformy jest kluczowy dla ich biznesu.
- Maksymalna liczba użytkowników: 100
- Bieżące wsparcie i konsultacje: 5 dni w tygodniu od 8 do 20
- Konfiguracja usług: Tak
- Wsparcie programistyczne aplikacji firm trzecich (oparte na oprogramowaniu Microsoft)*: Tak
- Rozwój oprogramowania: 5 dni w miesiącu
- Czas realizacji zleceń: 8 godzin roboczych
- Miesięczny koszt: 8290zł netto (przy umowie na 3 lata)
ZIELONY
zaawansowany- Dla kogo przeznaczony jest pakiet?
- Pakiet dla firm, które chcą przenieść aktualnie używane rozwiązania do platform SharePoint lub Project. Idealny dla przedsiębiorstw o rozbudowanych procesach biznesowych, rozproszonej strukturze, intensywnie wykorzystujących portale klasy intranet wymagające stałego nadzoru wysokiej klasy specjalistów i konsultantów.
- Maksymalna liczba użytkowników: 500
- Bieżące wsparcie i konsultacje: 7 dni w tygodniu od 8 do 20, w tym wsparcie w publikacji treści w intranecie oraz zarządzanie bazami wiedzy
- Konfiguracja usług: Tak
- Wsparcie programistyczne aplikacji firm trzecich (oparte na oprogramowaniu Microsoft)*: Tak
- Rozwój oprogramowania: 8 dni w miesiącu
- Czas realizacji zleceń: 6 godzin roboczych
- Miesięczny koszt: 13210zł netto (przy umowie na 3 lata)
Dodatkowo w ramach każdego pakietu oferujemy:
- Dostęp do dedykowanego system obsługi zgłoszeń
- Filmy instruktażowe oraz bazę wiedzy firmy 7dots
- Osadzenie mechanizmu do zgłaszania problemów na witrynach SharePoint
- Osadzenie modułu podpowiedzi (na podstawie materiałów klienta lub opracowanych w ramach godzin rozwojowych) na witrynach SharePoint
- Dostęp do pozostałych produktów i rozwiązań firmy 7Dots, których koszt zakupu może zostać rozłożony na cały czas trwania umowy

Pełne wdrożenie w ramach usługi 24/7Dots
1. Przed zawarciem umowy wspólnie określamy pracochłonność wdrożenia, przygotowujemy jego koncepcję oraz ramowy harmonogram i oszacowanie kosztów na cały okres wsparcia (od 2 do 4 lat).
2. Podpisujemy umowę i realizujemy prace związane z wdrożeniem zgodnie z harmonogramem. Faktury wystawiane są co miesiąc, dzięki czemu koszt wdrożenia dla klienta rozłożony jest na cały czas obowiązywania umowy.
3. Klient otrzymuje również bieżące wsparcie informatyczne, a także wszystkie dodatkowe korzyści w ramach usługi 24/7Dots.
Wsparcie w ramach usługi 24/7Dots
1. Po podpisaniu umowy otrzymujesz dostęp do portalu służącego do zgłaszania problemów, wykorzystania dni rozwojowych oraz zawierającego bazę wiedzy spółki 7Dots. Możesz dodawać zgłoszenia również za pomocą wiadomości e-mail.
2. Zgłoszenia rozwiązywane są przez naszych konsultantów zgodnie z warunkami umowy.
Rozwój w ramach usługi 24/7Dots
1. Po podpisaniu umowy otrzymujesz dostęp do portalu służącego do zgłaszania problemów, wykorzystania dni rozwojowych oraz zawierającego bazę wiedzy spółki 7Dots.
2. W ciągu 30 dni od podpisania umowy nasi konsultanci przeprowadzają audyt funkcjonalny środowiska i proponują dodatkowe rozwiązania i usprawnienia, które można zrealizować w ramach dostępnych dni rozwojowych.
3. Za pośrednictwem platformy zgłoszeniowej kontaktujesz się z nami, jeśli potrzebujesz konsultacji lub chcesz zlecić nam bieżące prace do wykonania. Nasi konsultanci szacują pracochłonność zlecenia oraz proponowany termin jego wraz z prośbą o zgodę na wykonanie prac w ramach dni rozwojowych.
4. Niewykorzystane dni rozwojowe kumulują się przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące kalendarzowe. W przypadku umów zawartych na czas określony powyżej trzech lat możesz wcześniej wykorzystać dni rozwojowe z kolejnych miesięcy.
5. Na koniec kwartału otrzymujesz podsumowanie wykonanych dotychczas prac.
